طراحی پلان ساده تر از رویت و سریع تر از اتوکد

طراحی پلان ساده تر از رویت و سریع تر از اتوکد

خیلی راحت می‌تونید داخل نرم‌افزار اسکچاپ پلاگین دیباک رو نصب بکنید و هر آنچه که در ذهن دارید ر سریع‌ترین حالت ممکن اون رو پیاده سازی کنید

این پلاگین رو در بیو اینستاگرام خودم قرار دادم و می‌تونید اون رو به صورت رایگان دانلود کنید این پلاگین ارتقا یافته توسط خود من است تا اسکچاپ ۲۰۲۴ را پشتیبانی می‌کند

برای اطلاعات بیشتر در مورد دیگر نرم‌افزارها کافیه که در منوی بالا لینک اطلاع از کلاس‌ها رو کلیک کنید.

داخل اینستاگرام و یوتیوب من کلی مطالب رایگان قرار داره که با فالو کردن من می‌تونید من رو حمایت کنید.

خیلی راحت می تونی با استفاده از پلاگین dibac تمام پلان هایی که میتونی تصور کنی خیلی سریع به صورت فاز یک در بیاری یا اون برای ارائه دانشگاه ببری.

Instagram : @ac.mohamadansari

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی